آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

بدون عنوان

1391/8/15 12:05
نویسنده : سمیه
273 بازدید
اشتراک گذاری

  امروز ١٦ مهر ٩١ برای گل پسرم وب ساختم آراد کوچولو یازده ماه وهشت روز دارد ولی عکس و خاطراتش را تا الان دارم و به زودی وارد وب می کنم

آرادخان مامان خیای نازه و باهوش حدود یک ماهه که راه میره و برای خودش بازیگوشی می کنه

در کل برای خودش بازی می کنه و گوش به حرف میکنه و وسیله ای که برمیداره بهش بگیم بده پس میدهد و با بچه ها خیلی رابطه خوبی دارد باهاشون بازی میکنه از همه بیشتر با فاطمه بازی میکنه.وقتی شبها میخوام بخوابم به صورتش نگاه می کنم آنقدر انرژی میگیرم و تمام خستگی روز از بدنم خارج میشه باباش هم همین را میگه. بخاطر داشتن آراد خان خدا را شکر می کنم و امیدوارم آینده خوبی را در پیش داشته باشد با تندرستی کامل

عزیزم بهترینها را برات آرزومندم تمام زندگی من و بابای

منتظر عکسهای آراد کوچولو باشید   به زودیبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)