آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

ای کلک

1391/9/12 12:04
نویسنده : سمیه
250 بازدید
اشتراک گذاری

  

 

دیشب (١١/٩/٩١ ) بابا جون موبایلش را گذاشته بود به شارژ روی مبل و شما با اینکه من همیشه موبایلم را بهت میدم ولی شما موبایل باباجون را میخوای چون بهت نمیده بیشتر تاکید داری و من به بابا میگم نده چون موبایلها الوده هستند . خلاصه تلاش میکردی که برداری و بابا جون موبایل را میذاشت روی دسته مبل و شما از مبل کناری میرفتی بالا و باباجون جلویت را میگرفت و پس از کلی تلاش میرفتی دراز میکشیدی و بابا می آمد کنارت و شما سریع میرفتی سراغ موبایل بابا جون می امد جلویت تا اخر سر باباب جون گذاشت بروی روی مبل و برش داری و گل پسرم موبایل را برداشتی و با خوشحالی و تکان دادن خودت به من و بابا جون نگاه میکردی که : آره من پیروز شدم . همیشه پیروز باشی عزیز دلم

 پسرم الان کارهایت خیلی با مزه هست حیف که نه میشه به تصویر کشید چون وقتی دوربین را میارم تمام میشه و نه در کلام میشه نشان داد فقط میتونم بگم اینقدر کارهایت بامزه و جالب شده که دوست دارم همین سن بمانی واقعاً چی میشد عزیزم زمان همینجا متوقف میشد  من همیشه ازت انرژی مثبت میگیرم

 

عکس گل زیبای رنگارنگ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)