آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

آراد یعنی:

1391/10/3 12:31
نویسنده : سمیه
343 بازدید
اشتراک گذاری

 

               

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                    

 آراد یعنی :

١- ( اعلام ) نام فرشته ای موکل بر دین و تدبیر امور و مصالحی که به روز آراد متعلق است روز بیست پنجم ماه شمسی به نام اوست

در این روز نو بریدن و نو پوشیدن را نیک و سفر و نقل را شوم شمرده اند

٢ - ( پهلوی ) آرای , آراینده

من از موقعی که فهمیدم یه نی نی کوچولو داریم رفتم دنبال اسم هم پسر هم دختر

بابا میگفت دختره و من حسم میگفت پسر دارم حتی روزی که رفتیم سنو با باباجون شرط مسافرت گذاشتیم و من بردم

وقتی که جنسیت مشخص شد البته عمه جان زودتر از موعد گفت که احتمالاً پسره

دیگه فقط دنبال اسم پسر میگشتم اینترنت , کتاب و مشورت

اولین اسم آراد و هیراد بود و بعد ارشیا و آریا و سپس پارسا اینها انتخاب من بود و باباجون هم آرتین - آروین و آرسین بود

بی بی خاتون هم که وقتی فهمید پسره همیشه و همین حالا محمد مهدی صدات میکنه

واقعاً اسمت قشنگه امیدوارم بزرگ شدی خودت هم پسند کنی عزیز دلم ولی انصافاً انتخاب اسم کار خیلی سختی بود ولی با احساسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)