آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

نهمین مروارید عزیزم

1392/1/26 12:43
نویسنده : سمیه
166 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم این سیر کند دندانهایت هنوز ادامه داره دیروز که داشتی توی بغلم میخندیدی دیدم دندان نیش پایین سمت چپ از پوست زده بیرون خواستم دست بکنم توی دهنت ببینم که اون یکی دندان نیش پایینت در چه وضعیه و این دندانت چقدر زده بیرون که اجازه ندادی و من اصرار نکردم

مبارکت باشه عزیزکم

نهمین دندان : آراد کوچولوی من یکسال و پنج ماه و شانزده روز داره

از شنبه عصر دوباره آبریزش بینی پیدا کردی و من استرس پیدا کردم و به همه میگفتم آرادجان میخواد مریض بشه بهم میگفتند دلواپس نباش و دیروز یکشنبه شهادت حضرت زهرا (س) بود و من بهت جوشانده دادم ولی فایده ای نداشت و دیشب سرفه امانت نمیداد و با هر سرفه ات بیدار میشدم و سعی میکردم بهت شیر بدم تا کاهش پیدا کنه ولی برای لحظه ای کارساز بود. وای دوباره یک شب بد بود واقعاً کلافه ام وقتی مریض نیستی انگار تمام دنیا مال منه و الان احساس میکنم هیچی ندارم دلواپسم عزیزم

 خدایا کمکم کن واقعا بچه ها مظلومند و برای مادر هیچ چیز سخت تر از مریضی عزیزش نیست

خیلی دوستت دارم عزیزم تو که مایه آرامشم هستی و با وجودت گرمی خاصی به زندگی من و بابای بخشیدی و با بودنت خداوند نعمتهایش را بر ما تکمیل کرد و با بودنت به خودمان می بالییم و بهترین آرزوها را برات دارم دلبندم

خداوندا با عطا کردن بهبودی کامل به پسرم به من شادی عطا کن تا ذره ذره وجودم در کنار بهترین نعمتت در آرامش باشه.

 ای معبود من پسرم را همیشه و هر لحظه به تو میسپارم چون فقط لحظه ای آرامم که بدانم همیشه  در کنارش هستی همینطور که تا الان بودی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رزیتا
26 فروردین 92 13:53
سلام وبلاگ شما را دیدم قالب و مطالب قشنگی داشت برای افزایش بازدید وبلاگت میتونی به آدرس زیر ثبتش کنی ضرر نمی کنی http://sadatstart.mihanblog.com
مامان آروین (مریم)
28 فروردین 92 7:30
ایشالا هر چه زودتر پسرگلت بهبودیشو به دست بیاره .... ما همیشه دعاگویش هستیم .........


از دعا دوستان من همیشه التماس دعا دارم
صدف
29 فروردین 92 13:50
بمیــــــــــــرم . ایشالا الان دیگه آراد خان خوبه خوب شده . امان از این سرماخوردگی هــــــــــــا