آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

پسرم , تمام وجودم

1392/11/19 11:05
نویسنده : سمیه
568 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم این رو واست می نویسم ...

لحظه ای رو تجسم می کنم ، که زندگی به من لبخند زد ،

          روزی رو که تو پاک و زیبا ، بسیار زیبا ، به دنیای ما آدما قدم گذاشتی ،

                   روزی رو که خدا با تولد تو ، همه چیز به من داد .

                             شور ، عشق ، آرمان ، ایمان

و ما دوست داشتنی ترین موهبتمان را ، آراد نام نهادیم .

پسرم !! یادت باشد .

           زندگی سخت ساده است .

          فرصتی کوتاه به ما داده اند .    سختی ها می گذرند .

                    شهامت ، تنها چیزی است که به آن نیازمندی .

                               خود را باور کن تا دنیا از آن تو شود .

تمامی دنیایم را به پایت می ریزم ،

          تمامی عشقم را ،

                   تمامی جوانی ام را ......

و به روزی می اندیشم که تو مردی بزرگ خواهی شد ، وشریف

و من  و بابای به وجودت می بالیم                                           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آروین-مریم
20 بهمن 92 11:56
ایشالاه پسرت همیشه سلامت و شاد باشه . هزار تا برایش
سمیه
پاسخ
لطف داری ما هم بی نهایت برای اروین ناز
مرجان مامان آران و باران
29 بهمن 92 1:19
سلام عزیزممممم ببخشید دیر اومدمممم ایشالا همیشه شاد باشید دوست خوبممم راستی میشه دوباره رمزو بفرستی