آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

در احوالات آراد خان

1391/9/13 14:27
نویسنده : سمیه
318 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

عزیزم خیلی به بابات علاقه داری و بیشتر از من باهاش بازی میکنی چون بابا باهات بازی میکنه و من کارهای برات انجام میدم که خیلی به مذاقت خوش نمیاد مثلاً تعویض لباس که همش نق میزنی فقط وقتی میگم میخوام بریم د د دیگه آروم میشی.

 

Tee Shirt 6Shorts

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

اما حمام کردن را اصلاً دوست نداری در صورتی همه بچه ها با حمام کردن موافقند

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

البته من از حمام کردن شما خاطره بد دارم آن هم موقعی که سه ماهت بود کمی حالت سرما خوردگی داشتی و ما حمامت کردیم و عصر به بعد صدایت گرفته شد و سرفه میزدی از روز بعد تب هم کردی بردم بیمارستان امام علی و بستری شدی خاله جان برات اتاق خصوصی گرفت همه بچه ها مریض شده بودند و بیماری شما برونشیولیت بود خیلی اذیت شدی دو روز بستری بودی و جالب اینکه اصلا ظاهرت مشخص نبود با اینکه بدحال بودی و بعد از مرخص شدن از بیمارستان من مریض شدم و تب کردم روزهای خیلی بدی بود

دعا می کنم هیچ وقت اینقدر بدحال و مریض نبینمت عزیز دلم , نازنینم

 

rose divider rose dividerrose dividerrose divider

 

 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

البته بعد از اون مریضی همیشه زود سرما خوردگی پیدا میکردی و بعد از ترخیص از بیمارستان هنوز سرفه میزدی . از دکتر داعی نوبت گرفتیم و گفت ویروسی است و زمان نیاز دارد و تا یکسال مرتب سرما خورده بودی ( کمی هوای خنک و سرفه آقا آراد )

٧ آذر وقتی آمدم خانه تب کرده بودی و نیمه شب هم ادامه داشت فردا نرفتم سرکار و خدارا شکر دیگه تبت قطع شد احتمالا در امدن دندان و کمی سرماخوردگی با هم باعث کسالتت شد

الان هم دندانهای بالا دارن اذیتت می کنن معلوم نیست کی میخوان در بیاین.

 

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

 

گل پسرم از روز های اول دیگه گول زنگ استفاده میکردی آن هم موقع خواب ولی ایام عید بود که گول زنگ گم شد و برات یکی دیگه خریدم و طولی نکشید کلا گذاشتی کنار و من همیشه دلواپس بودم که نکنه عادت بشه و بخوای همیشه همراهت باشه

مدل خوابیدن شما هم مثل این عروسکه خیلی وقتها

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

مامانی اصلاً کاری به اسباب بازیهات نداری مخصوصاً عروسکهات بیشتر دوست داری از مبلها و نشیمنگاه بروی بالا و لبه آنها بنشینی و صحبت کنی

   

totalgifs.com babys  babys gif gif baby06.gif

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

وای چقدر خوش صحبتی . همش صحبت میکنی خیلی جدی و انگار ما می فهمیم و بهت گوش میدیم و شما ادامه میدهی البته بعضی کلمات را واضح میگی

دایی . امی (امیر اصولا بچه ها را صدا میزنی با این اسم و با امیررضا خیلی جوری چون میذارتت روی گردنش و شما خوشحال میشی امیر امسال کلاس سوم راهنمایی است چقدر به هم میاین مگر نه )

خیلی ناز حرف میزنی تا بحال موفق نشدم ضبط کنم چون وقتی دوربین میاد شما دیگه قطع میکنی و نگاه میکنی

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

مامان و بابا برات بهترینها را آرزو دارن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)