آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

یک شب خیلی بد

1391/9/25 13:02
نویسنده : سمیه
206 بازدید
اشتراک گذاری

بدترین لحظه عمرم بود وقتی که پنج شنبه شب این اتفاق افتاد

داشتم بهت کتلت له شده میدادم و شما هم راه میرفتی که ناگهان پویا شما را برداشت که ناگهان سرفه زدی و پویا در حال بازی شما را تکان میداد و کلاً لقمه وارد ریه هات شد و سرفه میزدی و قرمز شدی هر چه به پشت کمرت میزدم اثر نداشت و کم کم سیاه شدی فقط داد زدم بیاین بچه ام خفه شد و خاله ها و شوهرخاله ها هم آمدند باباجون که دست و پاش قفل شده بود و من امدم عقب و نگاه میکردم نفسم حبس شده بود تا اینکه با فشار سینه ات (عملیات هام لیش ) نفست برگشت . خیلی لحظه بدی بود خدا برای هیچ پدر و مادری نیاره

هنوز که یادم میاد تمام وجودم را غم میگیره

پسر گلم از موقعی چهار , پنج ماه داشتی نان را میگرفتی و تکه تکه میخوردی و همه میگفتند خطرناکه ولی خدا را شکر هیچوقت برات اتفاقی نیافتاد حتی الان بهت گز میدم پسته ها را که نمیتوانی قورت بدی میاری بیرون و همیشه خودت مواظب بودی آن شب بغل شدنت باعث شد این اتفاق بد بیافتد وگرنه شما ماشاله کارت درسته

 

خدا را بابت همه چیز شکر میکنم  خداوندا گل زندگیم را به تو می سپارم همیشه و هر لحظه مراقبش باش.

پسرم روشنی نور دو چشمان منی

بهترین هدیه ای از جانب یزدان منی

پسرم تاج سرم , ای که تویی مونس تنهایی من

روح من, جان من و شادی دوران منی

پسرم لحظه میلاد تو هرگز نرود از یادم

غنچه نورس من ع باغ گلستان منی

پسرم تا که تو باشی دو جهان در نظرم فردوس است

عشق دیرین من و نیمه پنهان منی

پسرم شادی تو موجب آرامش دنیای من است

شادمان زیست نما, جانی و جانان منی

پسرم گوهر شیدا همه ایام , کنم شکر به درگاه خدا

بودنت خواست خدا بود, چو ایمان منی

ای زیباترین آرزوی من

ای بهترین هدیه آسمانی

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین

آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم

و بی تو لحظه زنده نخواهم ماند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)