آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

روش زندگی

1391/11/24 10:04
نویسنده : سمیه
211 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم روزی این وب را ساختم برای ثبت خاطراتت و بزرگ شدنت بود

الان تصمیم گرفتم علاوه بر ثبت خاطراتت به استفاده بهتر کنم و اون برای روانت , ذهنت و تکاملت باشه

هر چه بزرگتر شوی مراقبت و نگهداری جسمی ات کمتر میشه ولی مراقبتهای دیگه اضافه میشه و یه زمان میرسه که دیگه اجتماع تو را بعنوان یک فرد کامل میدونه و یک مسیر که پیش رو داری

دوست دارم وقتی بزرگ میشی و پا به عرصه دیگه زندگی میگذاری اینقدر خودساخته باشی که همیشه راه توی مسیرت را که پراز ناهمواری است را تبدیل به یه مسیر پر از لذت و تجربه کنی

اینقدر محکم باشی که هیچ چیز نارحتت نکنه و این مسیر را ابتدا با من و بابات می پیمایی و راه را که یاد گرفتی خودت میمانی و در بقیه مسیر برای خود همراهی پیدا میکنی

پس بابا و مامان چه باشن و چه نباشن تو این مسیر را به بهترین نحو خواهی رفت

دوست دارم اینقدر خوب بتوانیم در تربیتت موفق باشیم که وقتی بزرگ شدی به خودمان ببالیم

تو تمام زندگی من و بابا هستی آراد نازم شاد باشه ما شاد هستیم

غصه هات برای ما هم غصه است

پس همیشه شاد شاد باش

برات آرزوی موفقیت میکنم

زلال باش . . .

زلال باش . . .

فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی , یا دریایی بیکران

زلال که باشی , آسمان در تو پیداست

 

دو قطره آب که به هم نزدیک شوند , تشکیل یک قطره بزرگتر میدهند

اما دو تکه سنگ هیچگاه با هم یکی نمی شوند !

پس هر چه سخت تر و قالبی تر باشیم

فهم دیگران برایمان مشکل تر , و در نتیجه

امکان بزرگتر شدنمان نیز کاهش می یابد . . .

آب در عین نرمی و لطافت در مقایسه با سنگ

به مراتب سرسخت تر , و در رسیدن به هدف خود

لجوجتر و مصمم تر است .

سنگ , پشت اولین مانع جدی می ایستد.

 اما آب . . . راه خود را به سمت دریا می یابد .

در زندگی , معنای واقعی سرسختی , استواری و مصمم بودن را ,

در دل نرمی و گذشت باید جستجو کرد .

گاهی لازم است کوتاه بیایی . . .

گاهی نمی توان بخشید و گذشت . . . اما می توان چشمان را بست و عبور کرد

گاهی مجبور می شوی نادیده بگیری . . .

گاهی نگاهت را به سمت دیگر بدوز که نبینی . . .

ولی با آگاهی و شناخت

و آنگاه بخشیدن را خواهی آموخت .

 

 عشقم نفسم عمرم همه زندگیم مسیری هموار پراز موفقیت و سرشار از شادی برات آرزو میکنم

برایت خواهم نوشت تا بتوانم در مسیرت همراهیت کرده باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آروین-مریم
25 بهمن 91 8:35
قشنگ و زیبا بود .....


ممنون