آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

نفسم آراد کوچولو

1392/3/3 19:38
نویسنده : سمیه
172 بازدید
اشتراک گذاری

 

 عزیزم  الان که یکسال و شش ماه و بیست و شش روزه هستی دیگه اکثر کلمه ها را تکرار میکنی

میگم عصر میریم بیرون میگی عصر

میگم آراد بریم حموم میگی حموم

مرتب بهم میگی عس عس یعنی عکس

وهمش در حال سوال ای چیه

خیلی کلمات را تکرار میکنی که باید یادداشت کنم و در یک پست برات بنویسم 

و عاشق کامیون و ماشین بزرگه و وقتی توی خیابون و جاده میبینی میگی بابای هه هه و نشان ما میدی و میگی بای بای منظورت واه تعجب است عشق ماشینی عزیزم و دیدنشان خیلی خوشحال میشی الان هم که در حال نوشتن هستم داری با پویا بادکنک بازی میکنی و با عینک پویا ور میری که پویا از دستت گرفت و من از دیدن قیافه ات خنده ام گرفت

این عکسها باقیمانده از سال 91 هست و شما هم  یکسال و سه ماه و بیست وهشت روزه هستی  

 عاشق طاووس شده بودی و صدایش را با دیدن هر پرنده ای تقلید میکردی

من عاشق این تی شرتت هستم

 این هم سرسره با باباجون که با هم حسابی صفا میکنین

صدا پرنده ها که میاد بالای درخت را نشان میدهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)