آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

یک روز زیبا با فرشته کوچولوم

1392/3/3 19:14
نویسنده : سمیه
293 بازدید
اشتراک گذاری

 پسرکم داره روز به روز بزرگتر میشه و حسابی برای خودش دنیایی داره و من و بابای بهترین روزهای زندگیمان را میگذرانیم

یک روز جمعه زیبا و من و شما در کنار هم

اتاقت را مرتب میکردم که آمدی سراغم و دستان کوچولوی نازت را به سویم دراز کردی و ازم خواهش کردی  بغلت کنم و من چون کار داشتم گذاشمت توی کمد و شما خوشحال برای خودت حرف میزدی و شکلک درمیاوردی

بعد هم چادر پهن کردیم و شما پس از بازرسی شروع کردی به داخل بردن ماشینهایت و حسابی زحمت میکشیدی

 

شیر پاکتی هم که میگیری و یک کم که خوردی دیگه میریزی هر جا که دوست داشته باشی روی پله ها گرفته تا داخل کمد کفش وقتی باز کردم دیدم روی همه کفشها شیر ریختی و خشک شده اند

بعد هم حمام که دیگه اذیت نمیکنی و مشکلی باهاش نداری فقط وقتی سرت زیر دوش میره نق میزنی ولی تو هم مثل همه بچه ها عاشق آب بازی هستی

نشد خیلی عکس بگیرم چون یه کار خلاف میکردی و نشد ازت عکس بگیرم و وقتی پوشکت را عوض میکنم هم تکرار میشه 

پسر ناز نازی من عاشق شکلات و شیرینی هست و من هم همیشه مراقب که از چه مدلی بخوره که براش خوب باشد و باعث مریضی اش نشه الان که توی یکسال و نیم هستی این سه نوع شکلات را میخوری عزیزم و جالب اینه برای گرفتن تافی مینو یکروز شاید 6 تا 7 تا سوپری محله بابابزرگ را گشتم و همه تمام کرده بودند و من دوباره یکروز دیگه رفتم تا خریدم کلا شکلات نرم بهت میدم عزیزم

 

روزهای زندگیت را همیشه شاد آرزو میکنم فرشته کوچولوی پاک و معصوم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آروین(مریم)
4 خرداد 92 9:32
این عروسک خوشگل بین لباسا چکار میکنه ؟؟؟؟
عکس از بعد از حمومت عالیه ، مثل فرشته ها شدی ....


لطف داری خاله جان
خاطره
29 خرداد 92 11:44
سلام سمیه خانوم ماشااله چه پسر گلی خدا حفظش کنه سایه پدر مادر بالای سرش باشه.یه بوس محکم از طرف من و محسن واسه گل پسر.


سلام خاطره جون ممنون که پسرم سر زدی شما لطف داری هزار بوس از طرف من برای پرنیان جون
به پسر دایی جونم و مامان و بابای عزیزت سلام من را برسان