آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

دو تا خبر خوش

1391/12/14 13:01
نویسنده : سمیه
205 بازدید
اشتراک گذاری

مبارکه مبارکه دندون هفتم مبارکه

دیروز عصر خیلی ذوق کردم چون وقتی از سرکار آمدم و شما خانه خاله بودی و من امدم آنجا و شما محیا که از روی مبل می پرید پایین تقلید میکردی و صاف می امدی پایین و میافتادی و دوباره تکرار میکردی برای اینکه حواست را پرت کنم خواباندمت روی مبل و قلقلک دادم و شما سرت را از مبل دادی پایین و مرتب میخندیدی که دیدم فک بالا سمت راست اون ته ته یه چیز سفید میزنه فکر کردم میوه است که دست کردم توی دهنت دیدم وای یه مروارید کوچک و طرف مقابلش هم ورم کرده ذوق کردم و برات ترانه مبارکه را خوندم و شما هم ذوق میکردی پس بگو بیدار شدن این چند شب و ناله کردنها و ببی اشتهای و . . . برای چه بود نفسم دوست دارم

به به! به این نظم چهار تا جلو فک بالا و دو تا جلو فک پایین و حالا دندان آسیای . هنوز بین انها اون فاصله لثه حداقل دو یا سه تا دندان باید بیاد

دوم اینکه امروز حدود ساعت هشت صبح پسر عمه شدی پس تورازن دوباره برقرار شد و به دخترها یکی اضافه شد .

اون هم مثل شما زود آمد ولی فقط چند روز زودتر و مامان جونش تا فردا شیفت بود خیلی سختش بود و چون دانشجوی اینترنی روانپزشکیه مجبور بود بره شیفت

امروز صبح بهش زنگ زدم و ورود فرشته کوچولو را از قبل تبریک بگم که به شوخی میگفت بذار آمد تکلیفم را باهاش مشخص میکنم  من هم گفتم فعلاً این وروجکها دارن تکلیف ما را مشخص میکننخنده

بعد که زنگ زدم وای چنان گریه میکرد که نگوگریهماشاله به این جذبه

مروارید هفتم موقعی که یک سال و چهار ماه و پنج روز داشتی رویت شد

تفاوت سنی با دختر دایی جون یک سال و چهار ماه و پنج روز و حدودا دوازده ساعته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرتین (الهه)
14 اسفند 91 17:32
به به مبارکهههههههه خاله جون
صدف
14 اسفند 91 22:55
هزار مشالا گل پسرتون خیلی بانمکه ، ایشالا خدا همیشه حافظش باشه . خیلی دوست داشتنیه ممنون که به ما سر زده بودین .
مامان آروین-مریم
15 اسفند 91 13:32
آرادجان مرواریدهات مبارکت باشن ...... به به سمیه خانم تبریک ... ایشالا به سلامتی ....... نگفتی اسمش رو چی گذاشتند ؟ ایشالا خوش قدم باشه براتون ...
مامان آروین-مریم
15 اسفند 91 13:34
سلام خوبی ؟ چه خبر ؟ عزیزم تو پست آخری توازن رو اشتباه نوشتی ..... برا آروین از خیابون استقلال خرید کردم . یه شلوار لی گرفتن 42 هزار تومان و بلوز گرفتم 21 هزار ، 15 هزار و 10 هزار ...... من خیلی وقت نداشتم که برم تو بازار بگردم از همون اول رفتم استقلال خرید کردم .... اگه مغازه خوب پیدا کردی خبرم کن . مرسی ....
مرجان مامان آران
16 اسفند 91 13:54
دندونت مبارک عسلیییییییی
پسر عمه شدنتم مبارک
راستی مامانی بیا ما اپ کردیم


]من محاله بیام اینترنت و پیش آرانی نیام
مامان آروین (مریم)
27 اسفند 91 7:22
پیشاپیش سال جدید رو به شما و خانواده محترمتان تبریک میگم . امیدوارم عیدی پر از خوشی و سالی پر از شادی داشته باشین ........ خصوصی داری ....