آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

پایان سال 91

1391/12/28 14:54
نویسنده : سمیه
199 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز مانده سال ٩١ تمام بشه و برای کوچولوم اصلا سال خوبی نبود همیشه مریض بود از همه دوستان میخوام  موقع سال تحویل برای سلامتی عزیز من هم دعا کنن که سال ٩٢ رنگ مریضی را هم نبینه الان که می نویسم آرادخان داره انواع داروها را میخوره و من اعصابم داغون داغون

سال نو همه کوچولوها مبارک 

مامانهای عزیز ما را از دعا خیرتون دریغ نکنید امیدوارم سال قشنگی را کنار فرشته های کوچولوتون شروع کنید و لحظات قشنگی را با هم تجربه کنید . بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علیرضا
29 اسفند 91 10:03
سلام خانم عسکری خسته نباشید چند ماه پیش یک نفر به اسم شما تو وبلاگ پسرم نظر داده بود که خیلی ناراحت شدم اصلاً باورم نمی شد . بعد از چند روز که شما به خانم ملکی گفتید کارم من نبوده رفتم تو فکر و از آنجایی که صداقت را در شما دیده بودم مطمئن شدم که کار شما نبوده و کسی قصد داشته بین من و شما تفرقه بیندازد . من رو ببخش که این قدر زود قضاوت کردم . امیدوارم که سال نو ، سالی پر خیر و برکت برای شما و خانوده محترمتان باشد و امیدوارم آراد جون هم هر چه زودتر خوب و خوب بشه ان شاءاله التماس دعا دوستدارت اعظم

ممنون عزیزم فراموشش کن من هم سال خوبی برای شما و علیرضا جون آرزو میکنم

مرجان مامان آران
29 اسفند 91 23:49
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد
بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم
پیشاپیش سال نو مبارک


ممنون سال ن. شما هم مبارک
مامان آروین (مریم)
8 فروردین 92 8:22
سلام دوست خوبم ..... سالی مملو از خوبی ، خوشی ، سلامتی ، شادی و ... را برایتان آرزومندم . عروسک های انگشتی رو خواهرم مهدیه از تهران آورده ، 17000 تومان . قابل شما رو نداره ....