آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

دومین بهار گل زندگیم

1392/1/10 13:04
نویسنده : سمیه
334 بازدید
اشتراک گذاری

 

یا مقلب القلوب و الابصار

                             یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

                            حول حالنا الی احسن الحال 

                            

زندگی وزن نگاهی است که در خاطر ما می ماند

نوروز جشن نگوداشت نگاه توست

پس نوروز بر تو فرخنده باد

این بهار را تقدیم میکنم به تمام عزیزانی که با وجودشان لحظه لحظه زندگیم را بهاری کردند 

پسرم , تمام زندگی من با وجودت به زندگی من و مصطفی طراوتی دوباره بخشیدی به عشق تو روزهای زیبایی را میگذارنم با اینکه مریضی ات یک گوله بار بسیار سنگین از غم و دلواپسی را بر دوشم گذاشته و گاه چنان خسته میشوم و نگرانت میشوم و وقتی بازیهای کودکانه ات را میبینم که همچنان با وجود سرفه هایت به بازیهایت ادامه میدهی و با بزرگتر خودت چنان بازی میکنی خوشحال هستم که مریضی ات هیچگاه باعث نشده که کودکی ات را کنار بگذاری و برای خودت گوشه ای بخوابی و استراحت کنی و خدا را شاکرم که به خاطر داشتن تو و اینکه میدانم مریضی ات با بزرگتر شدنت تمام خواهد شد و من و پدرت برای بهبودیت از هیچ چیز دریغ نمیکنیم

دوستت دارم با تمام وجودم 

مصطفی جان , تکامل زندگیم را فقط با وجود تو حس کردم و ممنونم که در بزرگ کردن ثمره زندگیمان لحظه لحظه کمکم کردی و این راه را برایم هموارتر کردی امیدوارم روزی در کنار پسرمان بنشینم و از تمامی زحماتت تعریف کنم و بتوانیم قدردان تو باشیم

پدر و مادر عزیزتر از جانم که هیچ چیز برای آراد جان کم نگذاشتند و با وجودشان دلواپسی های من را تمام کردند و هیچ وقت و هیچ جور نمی توانم جوابگوی زحماتشان باشم شاید با بالندگی آراد و قدم گذاشتنش در راههای صحیح بتونه کمی از زحمات آنها را به ثمر بنشونه و مطمئنم که آنها هم چیزی غیر از این نمی خواهند و دعایشان برای تو همیشه عاقبت به خیری است که بهترین دعاهاست 

دعای من هم برات همینه الهی عاقبت به خیر بشی و ما شاهد آن باشیم ( عاقبت به خیری یعنی همه خوبیهارا داشته باشی پسرم ) 

پدر و مادر عزیزم تمام شکوفه های بهاری فرش زیر پاییتان که راه زندگی را برای من هموارتر کردید دوستتان دارم و امیدوارم بهاران متعدد دیگه ای را کنار شما و سفره هفت سین شما داشته باشم تنت سالم و دلتون شاد شاد شاد

خواهرها و برادرها ی عزیز با اعضای خانواده شان که با وجودشان بهار را زیباتر و زیباتر میکنند بهترینها را برایشان آرزومندم

 

جشن است که نوروز به پا خاسته است

شادی و سعادت جهان آن تو باد

هر دو جهان فقط تو را می خواهم

سال نو شد و دومین نوروز گل پسرم

سال تحویل را خانه بابابزرگی بودیم با سه تا خاله جان و همه اولین عیدی را طبق معمول از بابابزرگ گرفتیم و شما قشنگ میگرفتی به دستت و میاوردی میدادی به من

در کناربچه ها حسابی بهت خوش گذشت و آزاد از این اتاق به آن اتاق و دائم شیرینی میخوردی تازه کشف کردم که شیرینی خور خبره ای هستی البته بیشتر شیرینی خانگی بهت میدادم چون مابقی برات خوب نبود

چند لحظه مانده به سال تحویل

موهات حسابی فر شدند و حالا که کمی کوتاه شدند اینجوری می ایستند

این همه عکس دسته جمعی با هوادارنت

البته جایی نادیا که بعد از سال تحویل شروع کرد به گریه و برای عکس گرفتن نیامد و امیرمهدی و ستایش و ریحانه خالیه که بعداً آمدند

این هم بعد از سال تحویل که رفتیم خانه باباحاجی و با پسر عمه ها عکس گرفتیم

امیدوارم خانه بابابزرگ هم همیشه رنگ شادی داشته باشه و صاحبانش همیشه در صحت سلامتی با دلی شاد باشند که با وجودشان سبب آرامش ما هستند و برای من و بابای قوت قلب و امید زندگی هستند انشالله در سال جدید تمام گرفتاریهایشان برطرف بشه که خداوند از درد دلهایشان و مشکلاتشان خبر داره و متاسفانه از ما کاری بر نمی آید . الهی به امید تو

پسرم , گل همیشه بهارم , برایت بهاران متعددی آرزو دارم و امیدوارم همیشه مثل بهار در حال رشد و بالندگی و تکامل باشی

خداوندا همیشه و همه جا خودت مراقب پسرم باش و روزهای بهاری زیبای برایش ورق بزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آروین (مریم)
10 فروردین 92 16:37
سلام دوست خوبم
احساست رو خیلی خیلی قشنگ بیان کردی و برای همه خواسته هایت از خداوند ، آمین میگویم .
امیدوارم سال جدید هر روز بهتر و شادتر و سلامت تر ار روز قبل براتون باشد .
از طرف من آراد موفرفری رو ببوسین .


قشنگ میخوانی و گرنه من خیلی اهل قلم نیستم
شما هم آروین خان را از طرف من ببوس