آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

از روز تولد تا یک سالگی

1391/8/16 14:38
نویسنده : سمیه
237 بازدید
اشتراک گذاری

نازنیم بنا بود ٣٠ آبان به دنیا بیایی و تاریخ سزارین برای ٢٢ بود و روز ٨ آبان حالم خوب نبود برای چکاب رفتیم مطب عمه جان و انجا بود که عمه جان تشخیص داد افت فشار قلب دادی و اورژانسی عمل شدم  حتی ساک لباست همراهمان نبود میخواستم لحظه تولدت فیلمبرداری کنیم که نشد . واقعاً بودنت را مدیون عمه جان شکوفه هستم . عمه جان کارش درسته خیلی دوست داشتنی من که خیلی دوستش دارم امیدوارم بزرگ شدی همیشه قدردانش باشی.

ماههای اول از ساعت ٩ الی ١٠ شب شروع میکردی به گریه تا ساعت ٢ الی ٣ نیمه شبو با ختنه کردنت در ٤٥ روزگی بدتر شد البته انجا حقت بود چون خیلی اذیت شدی.

 

نniniweblog.com

نشستن گل من:

از اواخر فروردین با کمک بالشت می نشستی و در اردیبهشت بدون کمک می نشستی و نیمه اردیبهشت قشنگ می نشستی

چهاردست وپا:

اوایل خرداد بود که شروع حرکت بود روی دو دست خودت را بلند می کردی و با کمک فشار پاهات خودت را به جلو پرت می کردی برعکس بچه های دورو برت مثل کیانا و فاطمه و ستایش که اول می خزیدند و به چهار چوب در هم می رسیدی با کمی دست دست کردن ازش عبور می کردی و خیلی زود شروع کردی به چهاردست رفتن

ایستادن پسرکم :

اوایل تیر به کمک دیوار و مبل می ایستادی و مامان می گفت تا آخر مرداد راه می روی ولی خبری نشد چون همه حرکات سریع بود می خواستی استراحت کنی.وبا کمک دیوار همه جا میرفتی.

پسر گلم امیدوارم در راه زندگی هم به راحتی الان بروی و هیچ وقت مشکلات تو را به زمین نیندازد تنها سرمایه من و بابای

 

اولین قدمهای گل زندگی :

اولین قدمها بدون کمک را ١٢ شهریور رفتی چهار قدم و ٢٤ شهریور هفت قدم و از روز بعد دیگه مرتب شروع کردی اون هم نه راه رفتن می دویدی می گفتم آراد خان آرام تر و شما یا می نشستی یا ارام تر می رفتی .

اول مهر بود که دیگه بدون کمک دیوار بلند میشدی و اولین باری که بدون کمک بلند شدی خانه بابا حاجی با دو عدد سیب که در دست داشتی بلند شدی

niniweblog.com

اولین مروارید آراد خان:

از هشت مهر مریض شدی و کم اشتها و لثه ات ورم کرد تا اینکه ٢٦ مهر اولین دندان جوانه زد و دوباره لثه ات ورم کرده احتمالا دندان دوم در راه است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)