آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

قربون کمک کردنت عسلم

1392/1/24 13:06
نویسنده : سمیه
194 بازدید
اشتراک گذاری

دلیل تمام زندگی منی از ته دل باور دارم که من در این دنیا هستم تا تو را داشته باشم و حس زیبای مادر بودن را در کنار تو داشته باشم

دارم اتاقت را مرتب میکنم و شما هم کمک میدی

به یه مرتب کردی دست گلت درد نکنه حالا نوبت بازی کردنه

این عکسا تاریخ ٢٥ بهمن ٩١ است و شما یکسال و سه ماه هفده روز داری البته این شیطنت ها را قبلا انجام میدادی که من توانستم اینجا ازت عکس بگیرم

 این عکس تولد آرزو خانمه که شما بغل امیر جون هستی( دیماه ٩١ )

با خندهای نازت و شادیت ما را به قله خوشبختی میبری و انجاست که احساس میکنم خوشبخت ترینم

تمام وجودم , مایه آرامشم : امیدوارم همیشه و همیشه روی لبهای نازت گل خنده بنشینه

همیشه دلیلی برای لبخند وجود داره و تو قشنگم دلیل تمام لبخندهای منی

دوستت دارم با تمام وجودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگس مامان باران
27 فروردین 92 10:43
مرسی عزیزم بابت رای
مامان آروین (مریم)
28 فروردین 92 7:35
دست آرادخان درد نکنه که به مامانش کمک میکنه و از عکسا معلومه که همه رو میزاره سرجاش ....... موفق باشی گلم



مریم جون باورت نمیشه وقتی ازش میخوام کمک بده وسایلش را بذاره تو سبد مخصوصا خونه مامانم فقط و فقط نگاه میکنه
عمه جون
25 خرداد 92 19:16
الهی عمه فداتشه خیلی شیطون بلا شدی