آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

دومین آتیله اردیبهشت

1392/3/16 23:47
نویسنده : سمیه
298 بازدید
اشتراک گذاری

برنامه داشتم برای یکسال و نیمی بعد از زدن واکسن ببرم آرایشگاه و مرتب کنم موهات را و بعد بریم اتلیه

روز یکم اردیبهشت وقتی از سر کار آمدم خونه دیدم تغییر کردی لباسم را عوض کردم و بغلت کردم دیدم موهات کوتاه شد به مامان بزرگ میگم موهایش را کی کوتاه کرده مامان بزرگ میگه من کوتاه کردم و آراد هم خوشحال که دارم با قیچی کار میکنم

من فکر میکردم بریم آرایشگاه اذیت کنی ولی با مامان جون که خوب کنار آمدی ولی من دوست داشتم بریم آرایشگاه تا خیلی قشنگ بشه ولی مامان جون میگه الان هم خوبه و بابای هم میگه ایراد نداره اولین کوتاهی مو توسط خاله و دومی توسط مامانی امشب هم که بهشون سر زدیم مامانی گفت فردا اگه نبردید آرایشگاه من شنبه کوتاهشان میکنم حالا ببینیم چی میشه مامانی یکشنبه داره میره مسافرت اصفهان 

آتیله یکسال و نیمی که می بایست حدود 8 اردیبهشت ببرمت تونستم 17 اردیبهشت بریم آتلیه 

 

این هم عکس محمدحسین که وقتی بچه بود خیلی ناز و توپول بود با اون چشمای رنگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)