آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

مرواریدهای زیبا

1392/5/25 18:44
نویسنده : سمیه
175 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم الان دیگه دهن نازت مروارید بارون شده البته پس از کلی مریضی و تحمل کردن تو گل پسر که اصلاً اهل نق زدن و ناز کردن نیستی با اینکه حدود یکماه آخر خیلی بی اشتها شدی و همیشه از بس جای دندونها درد داشت هرچی به دستت میامد میخواستی بکنی توی دهنت و وقتی من بهت میگفتم نکن سریع گوش به حرف میکردی تا بیرون روی زیاد و سوختن مکررت که وقتی میشستم فقط با نالش میگفتی اوف اوف و من خوشحال که آخرین دندانت هم ورم کرده و به زودی سرمیزنه و شما راحت میشی ولی تازه متوجه شدم هنوز باید بیشتر دندان داشته باشی

دندان نیش چهارم که دندان 12 میشه و سه تا نیش پایین داشتی اوایل خرداد سر زد و دندان نیش پنجم که دندان سیزدهم میشه و وصل میشد به آسیایی 20 خرداد و دندان نیش بالاسمت راست( دندان چهاردهم )  هم چهارم تیر ماه و دندان نیش پایین سمت چپ ( دندان پانزدهم )هم وسطهای تیر و دندان نیش سمت راست هم حسابی دهم مرداد زد بیرون و الان 16 دندان ناز داری و مسواک زدن را هم شروع کردی از نوع آرادی

خیلی دوست داری مسواک بزنی میری روی چهار پایه و مسواکت را میگیری زیر آب و میکنی توی دهنت و بدون خمیر دندان چون من احساس میکنم بخوری تمام خمیردندان را فعلا همین مدلی تمرین میکنیم تا کم کم یاد بگیری و من گاهی ازت میگیرم و میکشم روی دندانهایت

پسر گلم دیگه شیر خشک نمیخوری و پستونگ را یک ماهی هست گذاشتی کنار و مرتب میگی دو دو و گاهی کمی شیر پاکتی میخوری غذات هم که خیلی کم شده دیشب حدود سه ساعت مرتب میخواستی شیر بخوری و نگذاشتی بخوابم و امروز ظهر هم از ساعت 2/5 تا 3/5 مرتب شیر خوردی و من که از دهنت بیرون آوردم اعتراض کردی و دوباره یک ربع دیگه و من کاملا خشک شده بودم تا اینکه بابا جون به دادم رسید و شما را بغل کرد و خوابت کرد و الان که ساعت 6 عصره هنوز خوابی و تکان نخوردی  من هم در ارزوی خوابخیال باطل و کافی بود من کنارت بودم مرتب بیدار میشدی و درخواست داشتی

ببین چه ناز خوابیدی با اون دست و پاهای کوچولوت

 


هر چی بهت بدم سوال میکنی آب و یخ داخل لیوان یکبارمصرف میپرسی مامان اینا چیه و من باید هر سه را بگم و قشنگ گوش میدی و جدیدا هر چی که خوشت بیاد میپرسی مال کیه و وقتی میشنوی برای آرادجون یه لبخند رضایت میاد روی لبات

اینجا هم 20 مرداده و یه هوای قشنگ بارونی کم نظیر و بی سابقه مثل روزهای بهاری هوا بود.شما حاضر نبودی بیایی زیر چتر و بارون


عزیزم  الهی لحظاتت همیشه شیرین مثل طعم شیرین کیک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)