آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

شبهای زیبای با تو بودن

1392/2/11 14:51
نویسنده : سمیه
334 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی ناز من شبها همیشه موقع خواب با تو مراسم بازی داریم شبها از موقعی که قصد خواب میکنیم و میریم اتاق خواب شما تازه اول شیطنت و بازیگوشیته مرحله دومته و اصلا به خواب روزت بستگی نداره  و باید یکی دو ساعت بازی کنی گاهی اوقات واقعا من و بابای خسته هستیم و خوابمان میاد ولی شما از بس بپر بپر میکنی و روی سر من و بابای میایی که کلی موهامون را ماساژ میدی خواب از سرمان می پره و همش باید مواظب باشیم به جایی نخوری میروی روی تخت و میپری روی من و بابای و اصلاً کاری نداری خطرناکه یانه

٣٠ فروردین جمعه شب ساعت یازده رفتیم برای خواب و دوباره بازیهای شما و آخر سر رفتی از اتاق بیرون و آمدم آرام نگاهت کردم کردم دیدم روی مبل نشستی و کنترل و پارچه ای توی دستت است و بعد از ٥ دقیقه دوباره نگاهت کردم دیدم به خواب ناز رفتی مثل یه عروسک ملوس و دوست داشتنی

 

 

خلاصه آن شب اجازه دادی ساعت ١٢:٥٠ بخوابیم

عزیزم , نفسم , صدای قلبم همیشه خواب و رویاهات آرام و سبز وشاد و شیرین باشه و وقتی چهره ی ناز و زیبایت را آرام وآسوده می بینم  من هم خیالم راحت میشه. خدایا شبهای آرام و پر از آسایشی برای پسرم قرارده تا من هم همیشه آسوده باشم آمین

کادوی پسرم به مناسبت روز مادر

بابای بهم زنگ زد و گفت آرادجون صبحی زود بیدار شده و مدام صدات میکرده و گریه میکرده و به من اجازه نمیداد که بهش دست بزنم و با همین حالت خواب رفته

من ناراحت از دلتنگیت برای من و شاد از وابستگیت ( وابسته بودن تو به من بهم احساس مهم بودن بهم میده, احساس خوب خوشبختی , آرامش و همه چیزای خوب توی دنیا  )

بهترین هدیه تو به من در دومین سالی که باعث شد مرا مادر خطاب کنند صدا زدن من و گفتن مامان مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرتین(الهه)
11 اردیبهشت 92 15:53
سلام بر بانوی مهر و محبت. روزت مبارکککک


ممنون عزیزم
مامان آروین (مریم)
14 اردیبهشت 92 7:28
خدای من چه باحال خوابیده ........ الهی قربونش برم ............ سمیه جون بهترین کادوی دنیا رو گرفتی مبارکت باشه ............ از طرف من بوسه بارانش کن ...........


لطف داری عزیزم
چشم شما هم آروین جون را از طرف من ببوس
آناهیتا مامانیه آرمیتا
14 اردیبهشت 92 15:24
خصوصی
صدف
16 اردیبهشت 92 23:53
عزیزِ دلم ببین چطوری خوابیده آخــــــــــی . به به چه کادویِ پُرمهری . گوارای وجودت این همه عشق پسری