آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

آموزش یا شیطونی

1392/2/15 13:01
نویسنده : سمیه
209 بازدید
اشتراک گذاری

برات آموزش بن بن بن مقدماتی خریدم که کمی بهت آموزش بدم مخصوصا حالا که اکثر کلمات را که از ما می شنوی دست پا شکسته تکرار میکنی خونه بابا حاجی بودیم که بازش کردم و کارت اول را برداشتم که نگاه کنم که آمدی از دستم گرفتی و آقا ناصر گفت بهش بگو بده به من ببینم با اسم می شناسمت و من گفتم ای بابا معلومه که میشناسه و شروع کردیم گفتم آرادجون بده آقا ناصر رفتی دادی بهش و همه می گفتند ما را بگو گفتم خاله جمیله بهش دادی مخیا , مامان بزرگ , نادیا تا رسید به آقای علیزاده که جالب بود ماتت برد گفتم آقای دکتر رفتی و دادی بهش خیلی جالبه خیلی وقتا برای چکاپ گوشهات و معاینه ات بردمت مطبش و زود تشخیص دادی  و وقتی بهت گفتم بده خاله طاهره باز  ماتت زد که گفتم مامان فاطمه که رفتی بهش دادی و این شد اموزش من

الان دیگه همه را به اسم می شناسی و موقع خداحافظی میگم برو با . ..  دست بده و بای بای کن میری و انجام میدی عزیزکم قربون حرف شنویت بشم نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

صدف
16 اردیبهشت 92 23:49
مشالا به این گل پسر باهوش حالا بیا یه بوس بده به خاله صدف ببینم


لطف داری خاله جان
مامان آروین (مریم)
21 اردیبهشت 92 8:41
هر دو با هم .....
بچه ها در حین بازی و شیطونی کردن آموزش میبینن ............
موفق و موید و سربلند و جاوید باشی آرادخان


ممنون خاله جون همچنین آروین جون