آراد نفسمآراد نفسم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
آیدا نازنینم آیدا نازنینم ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

تمام زندگی مامان و بابا

نفسم قدرشناس شبهای قدر باش

1392/5/6 1:13
نویسنده : سمیه
294 بازدید
اشتراک گذاری

سبحانک یا لا اله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب

خدایا از تو در خواست می کنم به نام مبارکت ای شفیق ای مهربان ای رفیق ای نگهدارنده ای شنوا ای اجابت کننده و ای تمام خوبیها به حرمت شبهای قدر پسرم , جگر گوشه ام , ثمره لحظه لحظه زندگیم تمام وجودم را از همه بدیها حفظ کن و در پناه خود قرار ده تو که باشی من خیالم راحته

عزیز دلم امشب شب نوزدهم ماه مبارک و 6 مرداده و دومین سال که تو با وجود گرمت به زندگی ما روحی تازه دادی توی این شب و همه شبها دعایم عاقبت به خیری توست الان که می نویسم هیچ دغدغه ای ندارم جز اینده تو و فقط و فقط از خداوند بزرگ میخوام که در این شب برات بهترینها را رقم بزنه به تمامی اسمهای ذکر شده در جوشن کبیر

پسر نازم انشالله از خوانندگان جوشن کبیر توی شبهای قدر باشی و با خواندنش به آرامش برسی و باشه عهدی میان تو و خالقت که هر چه داریم از اوست

خدایا تو را قسم به لحظه لحظه شبهای قدر تو که خالق فرزندم هستی لحظه لحظه زندگیش را به تو میسپارم همیشه همراهش باش تو که باشی پسرم خوشبخت ترینه این خواهش یه مادره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زعفران بانو
6 مرداد 92 2:16
التماس دعای فراوالبخند]به کد597 یه رای خوشگل بدید ممنوم میشم
مامان آروین (مریم)
6 مرداد 92 7:06
دوست خوبم خیلی خیلی قشنگ نوشتی با احساس و با دلی پاک
ایشالاه خدای مهربون تو این شبهای عزیز درخواستت رو اجابت میکنه .....
التماس دعای فراوان دارم ....


لطف داری عزیزم
چشم حتماً .منم التماس دعا دارم
عمه فرزانه
6 مرداد 92 17:53
الهی عمه فدات شه
عمه فرزانه
6 مرداد 92 18:08
عزیز عمه الهیییییییی من فدای شیطونیات گل پسری


ممنون عمه جون می بوسمت با عشق
ناشناس
12 مرداد 92 11:39
امین یا رب العامین